Základné parametre projektu:
Pre stanovenie optimálneho počtu rodinných domov zaradených do distribúcie a ich lokalizácie v rámci územia Slovenska sa použila lokálne aplikovaná metodika certainly yes – certainly no s extrapoláciou hraničných hodnôt. Zjednodušený popis: Základnou zvolenou jednotkou je obec (mesto).
Kritériá pre zaradenie do výberu celej jednotky boli:
Výsledkom tohto výberu je dolná hranica optimálne počtu -cca 445 000 RD (všetky väčšie mestá a prímestké obce, podstatná časť obcí západného Slovenska a spádových oblastí krajských miest, časť obcí v rozvojových lokalitách ostatného územia SK.
Kritériá pre vylúčenie z výberu:
Na základe týchto kritérií bolo vylúčených cca 425 000 RD (väčšina obcí pod 200 domov, obce v okrajových oblastiach východného, severného a južného Slovenska a časti stredného Slovenska. Po odčítaní od celkového počtu RD na Slovensku – cca 990 000 – je horná hranica optimálneho počtu cca 565 000
Počet RD v v zostávajúcich (priemerných) lokalitách ( niektoré malé mestá a pomerne veľa stredne veľkých obcí v rôznych regiónoch Slovenska ) je teda cca 125 000
Stanovenie konečného počtu:
skupina určite áno (435 000 ) s penetráciou 0,95: |
cca 413 000 RD |
skupina priemerne (130 000 ) s penetráciou 0,69: |
cca 89 000 RD |
Spolu: |
cca 500 000 RD |
Pozn: Ako východzie dátové zdroje boli použité údaje zo štatistického úradu SR, Slovenskej pošty a špecializovaných distrib. spoločností.
Výber podľa stanovených kritérií bol urobený v spolupráci s vyššie uvedenými subjektmi, s použitím našich interných dát a tiež zo 14 obchodnými partnermi prevažne z oblasti výroby a predaja stavebných materiálov, predaja áut a náhradných dielov s pôsobením vo všetkých regiónoch Slovenska.
Prečo tlačové médium?
Pozn: platí, že najvhodnejším všeobecným nosičom úplne podrobných informácií a údajov je webová aplikácia. Podstatná časť cieľovej skupiny síce nemá priamy prístup k internetu, v prípade dostatočne silného podnetu a adresnosti je však väčšinovo schopná konkrétne dáta si na webe vyhľadať.
Plná farebnosť + lesklý natieraný 58g LWC papier je nutný štandard pre vizuálnu akceptovateľnosť
v tejto cieľovej skupine.
Časopisová forma s určitosťou výrazne zvyšuje dôveryhodnosť, prehľadnosť a dobu možného
používania média v domácnostiach
Celé vydanie obsahovo zamerané na zvolenú tému (témy) vytvára synergický efekt s veľmi silným informačným a obchodným potenciálom. Dáva reálny predpoklad na výrazné ovplyvnenie nákupného správania (investičného rozhodnutia) koncového prijímateľa média.
Len 2 vydania za rok na danú tému umožňujú vybrať distribučný termín optimálny z pohľadu obchodného vrcholu sezóny a zároveň kumulovať marketingové prostriedky do údernej formy
Priestor na prezentáciu bude poskytnutý zavedeným značkám, produktom a firmám rovnako ako novým a menej známym. Veľkosť, všeobecná známosť alebo aktuálne postavenie na trhu nie rozhodujúce.
Projekt RODDOM vytvára prvú rovnocennú (lepšiu) alternatívu voči interným médiám veľkých obchodných reťazcov z rôznych segmentov majúcim dominantné postavenie v ovplyvňovaní nákupného správania veľkej časti tejto cieľovej skupiny práve pomocou printového média. Chceme v spolupráci s vami tento stav zmeniť.
Zvýšenie a zefektívnenie predaja produktov a služieb zadávateľov (okamžité aj dlhodobé) a posilňovanie ich trhových pozícií.
Na strane cieľovej skupiny zase zabezpečovať prísun užitočných informácií, hodnotných produktov a zaujímavých obchodných ponúk pokrývajúcich široké spektrum potrieb a možností ľudí žijúcich v rodinných domoch.